Dostawa i jej koszty
1. Koszty wysyłki towaru pokrywa klient.
2. Hydrografika.sklep.pl realizuje zamówienia na terenie Polski. Zamówienia do innych krajów prosimy uzgadniać z pracownikami sklepu przed złożeniem zamówienia.
3. Koszty wysyłki zamówień wynoszą:
- Przedpłata na konto: Firma kurierska : 19.99 zł
Alior BANK 98 2490 0005 0000 4530 2849 9828
W przypadku wyboru formy płatności na zasadzie przedpłaty, klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie usunięte bez uprzedniego informowania klienta.
- Płatne przy odbiorze (za pobraniem): Firma kurierska: 22.99 zł
4. W wyjątkowych okolicznościach koszty transportu mogą ulec zmianie. Zostaniesz o tym poinformowany przed wysyłką zamówienia.
5. Paczki są dostarczane jedynie w dni robocze.
Czas realizacji zamówień
1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że produkt jest dostępny w magazynie lub u dostawców. W przypadku niedostępności części produktów zamówionych przez klienta, jest on informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
2. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na towary, aż do wyczerpania się zapasów.
3. Hydrografika.sklep.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na błędnych informacjach o cenach lub właściwościach towaru.
4. W wypadku nastąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić klienta.
5. Termin realizacji zmówienia w większości przypadków wynosi 2 dni robocze od momentu jego złożenia. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych.
Zwrot towaru
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu faktura oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot).
3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, licząc od daty otrzymania towaru, pod warunkiem spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 2.
4. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.
5. Odesłany towar nie może posiadać żadnych oznak użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie. W przeciwnym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.